diumenge, 13 de maig del 2012

Girona Temps de flors 2012



















8 comentaris:

  1. que maco ho has sapigut veure..felicitats!!

    ResponElimina
  2. Molt bona serie, colors genials i un punt de vista molt personal. Felicitats

    ResponElimina
  3. Quina serie més xula nena! i quina enveja que em fas, m'hagues fet gracia anar, però havia de fer coses, m'encanta la del refelex al aigua de la catedral, una passada! in petonás

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'hauria agradat passajar-hi amb tu!
      Un petó molt fort!

      Elimina
  4. Unes fotografies del nostre muntatge magnífiques. Gràcies!

    WoM


    http://wom-accions.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  5. no les havia vist, se m'havien passat, m'agraden molt els detalls i els colors, vius

    una abraçada, carmeta!

    ResponElimina